zaterdag 19 januari 2013

Treasures

Zoals ik al eerder zei, zou ik deze week naar de Ashton Brothers gaan. En hoewel ik al een beetje wist wat ik van deze totaal bizarre theatergroep kon verwachten, hebben ze me toch weten te verrassen met een geweldig opgebouwde show, fantastische acts en een prachtig decor.

Omdat de Ashton Brothers inmiddels al tien jaar bestaan, zijn ze op zoek gegaan naar de schatten (Treasures) uit het verleden. De beste acts van eerdere voorstellingen, maar dan in een nieuw jasje. En voor een prachtig decor (dat erg laat denken aan Escher).


De Ashton Brothers laten zich niet makkelijk omschrijven. Het is iets tussen slapstick, acrobatiek en muziek in. Snelle wissels, veel humor en wellicht zelfs nog meer originaliteit. Of gewoon vier mannen met humor.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen