vrijdag 25 januari 2013

M2LIVE

Wie me op Twitter volgt weet het natuurlijk al lang: ik ga optreden op M2LIVE, hét festival voor jong talent. Meer dan tachtig acts zijn er dit weekend te zien in het Bonnefantenmuseum. En ik ben daar één van.

Ik zal deze zaterdag - 26 januari - om 15.20 uur en 17.30 uur spelen op podium 3. Ik heb twee verschillende setlists, bestaande uit klassiek stukken voor solo-gitaar. De eerste setlist bestaat uitsluitend uit stukken van Carulli en Sor (de "Beethoven van de gitaar"), de tweede is gevarieerder met naast Sor en Carulli, ook Aguado en een anoniem stuk. Beide setlists zijn easy-listening fijn klassiek uit de klassieke/romantieke periode en duren ongeveer 10 minuten, dus als je er toch bent...


En wat is er nog meer? Veel.

Zaterdag (van 14.00 uur tot 23.00 uur) is er dans (alle denkbare stijlen), klassieke muziek, DJ´s, theater, poëzie, literatuur, performances, cabaret, bands en catwalk. 113 optredens in totaal! En aansluitend is er nog de afterparty met de band Dearworld (tip van Giel Beelen) in Café Ipanema van 23.00 uur tot 2.00 uur.

Zondag (van 11.00 uur en 17.00 uur) zijn er art trips onder begeleiding van jonge gidsen, de uitreiking van de filmprijs om 14.00 uur. In de filmlounge worden films vertoond, en er zijn nog verder verscheidene muzikale intermezzo´s op zaal. Maar let op: het experimentele wordt niet geschuwd.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen