maandag 4 juni 2012

The cave

Sorry voor mijn nalatigheid van blogs de laatste tijd. Ik weet dat een gebrek aan onderwerpen geen goed excuus is, maar dat is het enige excuus dat ik heb. Kan ik het goed maken met een geweldig nummer in de Battle Of The Songs?



Dit is The Cave van Mumford & Sons, een akoestische versie opgenomen in een boekwinkel (uit hun Bookshop Sessions). Iedereen kent de studioversie wel, en die is zonder meer geweldig. Maar dit is mooier, hier zie je hoe de muziek wordt gemaakt met alle instrumenten. Oké toegegeven, de zang is beter in de studioversie (maar de instrumenten zijn beter bij deze).



En dit is de - fantastische - cover van Ellie Goulding. Ik houd wel van Ellie Goulding, de Britse met het zeer karakteristieke stemgeluid. En deze cover mag ik ook wel. De akoestische versie van Goulding is absoluut goede concurrentie voor de Bookshop Sessions-versie van Mumford & Sons. Heel mooi.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen