zaterdag 28 april 2012

I follow rivers

Omdat we bij Battle Of The Songs toch in de top zoveel-sferen zitten, gaan we ook maar meteen door op deze megahit: I Follow Rivers. Ik geef toe, het origineel is niet geweldig, maar de cover is fantastisch!



Ja, het is een mooie videoclip. En ja, haar stem is ook niet vervelend om naar te luisteren. Maar een goed liedje vind ik het niet. Aan de coupletten heb ik niks op te merken, maar het refrein klinkt overhaast en mist (excusez le mot) ballen. Sorry voor alle Lykke Li fans, maar ik vind het niks.



Dit vind dan wel weer erg goed: de "fragiele versie van I Follow Rivers" van Triggerfinger. Dit verschilt zo veel van de muziek die ze normaal maken! Dat toont, volgens mij, aan hoe goed deze muzikanten zijn. Maar het telt natuurlijk ook mee dat ik erg fan ben van Triggerfinger. Nou ja, in ieder geval is Giel Beelen het met me eens ("Tsjongejonge, dít is muziek maken!") .

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen