dinsdag 24 april 2012

Happy house

Dit is een van mijn favoriete nummers voor Battle Of The Songs (ja, ik weet dat ik het al heel vaak heb gezegd). Het is überhaupt al een van mijn favoriete nummers (in beide versies), dus is het extra leuk om zoiets met ze te doen.



Dit is het originele nummer van Siouxsie And The Banshees. Dit zal waarschijnlijk een van de bekendste nummers zijn van hen (gezien de remixen op YouTube). Het is ietwat bizar, typisch new wave, en weet-ik-veel-wat-nog-meer (mooi?).



Deze cover is gemaakt door Shindu. (Als iemand weet wie Shindu is, hoor ik het graag.) Ik hoorde deze versie voor het eerst op de radio (Studio Brussel). Ik houd wel van de stealdrums en de elektronische geluiden. Of ik deze beter vind? Ik weet het niet... (De videoclip vind ik wel leuker.)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen