donderdag 1 maart 2012

Try out Die Zauberflöte

Je raadt nooit waar ik gisteren heen ben geweest (ervan uitgaande dat je de titel niet hebt gelezen)? Naar de generale repetitie - pardon, try out - van Die Zauberflöte!


Door een onverwachte wending van het lot ben ik bij de try out terechtgekomen in het Theater aan het Vrijthof. Ik was in het theater om de kaarten voor vrijdag op te halen, toen ik Solange van Opera Zuid tegenkwam. Zij zei dat er nog kaarten over waren voor de generale repetitie en dat ik kon gaan kijken als ik wou. Daar heb ik dan ook dankbaar gebruik van gemaakt, en zo kwam ik plotseling in de zaal terecht.

Ik maar een deel van de voorstelling kunnen zien, jammer genoeg. Ik kwam iets te laat binnen, en kon maar tot de pauze blijven, omdat we mijn zus op moesten halen van haar muziektheorieles. Toch belooft het heel wat voor de komende voorstellingen...

P.S. Morgen zal ik weer over Rome bloggen, beloofd.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen