woensdag 7 maart 2012

Online magazine Opera Zuid (editie Die Zauberflöte)

Dit vind ik toch wel erg leuk. Opera Zuid heeft nu een online magazine! En het allerleukste is nog wel dat ik erin sta.

Deze eerste editie staat helemaal in het teken van Die Zauberflöte (hoe kan het ook anders). Alle aspecten van de opera komen aan bod; vrijmetselarij, fluiten, de cast... de hele mikmak. Maar ook is er een pagina geweid aan het kostuumontwerp, zijn er interviews en mijn column over opera.


Het tijdschrift vind ik een groot succes. Alles wat je kan bedenken wat eventueel met Die Zauberflöte of opera te maken heeft, staat erin (zelfs een mini-cursus Opera Voor Dummies). Plus: er staan links in naar filmpjes op YouTube (vooral het filmpje waarin Leo van den Boorn vertelt over de kostuums is erg interessant). Ik ben erg benieuwd naar de volgende editie.

Het tijdschrift (klik voor volledig scherm):

1 opmerking:

  1. Een bijzonder leuk artikel over jouw ambassadeurschap bij Opera Zuid.
    Dat een goed voorbeeld goede navolging mag krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen