zondag 26 februari 2012

Rome, een introductie

Ik zal maar eens beginnen met Rome. Maar voordat ik echt begin, geef ik eerst een introductie op deze reis en mijn blogs.

Deze reis naar Rome heb ik met mijn ouders en zus gemaakt in de carnavalsvakantie (ja, hier heet de krokusvakantie carnavalsvakantie). We zijn vijf dagen geweest, vijf dagen vol kunst en cultuur. Alle vijf dagen heb ik alles in een schrift bijgehouden (letterlijk alles), en ik zal een selectie daarvan hier publiceren. Een selectie, omdat een deel nogal persoonlijk is en bovendien absoluut niet relevant.


Dus... Ik ga over ieder afzonderlijk onderwerp een blog schrijven. Waarom? Omdat het anders veel te lange blogs worden, én omdat het dan veel makkelijker is om dingen op te zoeken (voor als je zelf naar Rome gaat). Zo blijft alles fijn, kort en afwisselend.

Ik ga trouwens niet aan één stuk de blogs publiceren, maar om de dag (of om de twee dagen, ligt eraan hoe veel tijd ik heb).

Veel leesplezier! (Ik beloof dat de blogs minder droog worden dan dit bericht, oké?)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen