woensdag 18 januari 2012

Kid Jordan second line

Een bijzondere combinatie: Da Rookies en The N'Awlins Brassband, breakdance en jazz; en toch gaat het heel goed samen.

Kid Jordan Second Line is een videoclip uit de serie Berlin Tour van The N'Awlins Brassband (videoclips van hun tour in Berlijn). Ik vind het de mooiste, visueel gezien. De Brassband loopt door elkaar en Da Rookies doen breakdance-improvisaties.


Ik heb een bijzondere band met The N'Awlins Brassband. Mijn peetoom (tweede van rechts) speelt trompet (evenals mijn oom (derde van rechts)). Tevens was het de eerste jazzmuziek waar ik echt naar ging luisteren. Ik luister nog steeds weinig jazz, maar als ik het luister zijn The N'Awlins Brassband en Billie Holiday favoriet.

De foto komt trouwens niet uit de videoclip (maar volgens mij wel uit Berlijn).

De video:

1 opmerking:

  1. THANXXXXX LOTTE . . . . special greetings from The N'Awlins BrassBand, This is THE New Orleans Street Music & Beat . . . . patymusic with some cool & hot dancers from GERMANY - worldchampions!
    Great place for CULTURE lovers / Food Lovers / Drink lovers / ART lovers / Party lovers - let's go all to HONKY TONK TOWN - NAWLINS - LOUISIANA.
    SEE y 'all soon at a CONCERT.
    Keep the goodtimes ROLL.
    The Godfather Himself.

    BeantwoordenVerwijderen