zondag 25 december 2011

Xmaas

Ik heb een kerstcadeau gekregen! Omdat ik geabonneerd ben op Code Maastricht kreeg ik de cd Xmaas, een cd met zes kerstliedjes gespeeld door vier jonge bands/zangers (Jaimy and his Hurricanes (op de foto), Mitchell Ritchi, Jimmy Dee en Twogether).

Alle vier de bands zijn -nog- onbekend, maar maken erg goede muziek. Van de zes nummers op de cd worden drie uitgevoerd door Jaimy and his Hurricanes (de liedjes zijn zelf geschreven... en erg rock 'n roll!). De andere drie worden uitgevoerd door Mitchell Ritchi, Jimmy Dee en Twogether (alle covers, maar erg goed). Jaimy and the Hurricanes kende ik al eerder (volgens mij heb ik ze een keer live gezien), de andere drie niet. Maar wow... wat een muziek! Dit is de beste kerstmuziek die ik ooit heb gehoord! Geen flauwe pop, maar echte rock 'n roll. Je kunt horen dat ze echt een hart hebben voor hun muziek.


Ik kreeg deze cd omdat ik (meer dan een jaar) geabonneerd ben op Code Maastricht, een jongerenblad dat zich specifiek richt op jongeren uit en rond Maastricht. In het blad staan interviews met bekende Maastrichtenaren/jong talent, een agenda met evenementen en vooral veel tips (winkels, etc.), en dus ook veel cultuur! En het beste is: het is gratis!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen